Taxi Driver is Hacked Apart While Still Alive

Discussion in 'Murder' started by Zeus, Dec 10, 2016.

Random Thread
  1. Zeus

    Zeus Founder of Death Addict VIP

    4,752
    645
    Oct 19, 2015
    Male
    USA
    Happened in Guerrero, Mexico. The date is unknown.

    The reason he's being killed is a little cloudy, but he's a taxi driver, and they're often forced to cooperate with cartels to either take them places for free, and/or bring people to them.

    This man apparently went against that and paid with his life.

    The video is fairly long as vids here go, so be patient with load time.

     

    Attached Files:

  2. Miss Suicide

    Miss Suicide Death Head

    694
    478
    Nov 11, 2016
    Female
    That axe is sharp af tho.
    Most of them use crappy ass axes to do the job
     
    GoreLuvr likes this.
  3. Woden

    Woden Death Addict

    2,323
    1,714
    Nov 18, 2016
    Male
    Fuck me. [That is so brutal even I can't watch it]. So I made it through...but it was pretty rough. whew!
     
    Last edited: Dec 10, 2016
    Cece and Airbornemama like this.
  4. Nymus

    Nymus Deathling

    57
    36
    Dec 4, 2016
    Brutal way to go... he seemed to take it pretty well before passing out
     
    Ahmed, Squid Jones and GoreLuvr like this.
  5. SicMonster666

    SicMonster666 Death Addict

    1,557
    3,204
    Jul 15, 2016
  6. ChurchillCapo

    ChurchillCapo New Member

    6
    0
    Dec 12, 2016
    Humans, and what they are capable of, never cease to amaze me...
     
  7. Specter

    Specter Chaos- is the only true answer.

    1,075
    500
    Nov 27, 2016
    Male
    A professional nihilistic sociopath
    Latvia
    Hell, maybe he hardly felt anything at all after a couple of slices. The axe is indeed sharp and easily cuts through nerves. Still not the best way to go, but I think they gave him enough warnings and he was just a cheap ass.
    Hell
     
  8. Nymus

    Nymus Deathling

    57
    36
    Dec 4, 2016
    Yeah that could be the case
     
  9. Bloody1

    Bloody1 Drawing Blood

    106
    75
    Dec 12, 2016
    Bloodless

    Damn, dull ass axe. Good vid bro seemed. Like very little blood
     
  10. Honest One

    Honest One ETTAFUCKOUTTAHEA

    7,871
    5,194
    Jul 2, 2016
    Female
    Retired early
    The states
    DAMN! Vid stopped after a minute in. :(
     
  11. Dimplez

    Dimplez Hottie

    339
    432
    Jan 19, 2017
    Female
    Cleveland, OH
    Mine didn't even get a minute in and stopped. :shock:
     
    Honest One likes this.
  12. StrangerBesideU

    StrangerBesideU Wicked Clown

    2,373
    1,362
    Feb 25, 2017
    Female
    Clown Queen of Crime
    Arkham Asylum
    He's just going to pieces man...lol
     
  13. Warhead

    Warhead T H I C C

    6,348
    8,219
    Nov 20, 2016
    Male
    Canada
  14. Airbornemama

    Airbornemama Mama's got a brand new bag! VIP

    22,789
    30,618
    Nov 27, 2016
    Female
    Here, there and everywhere!
    I had to tap out, I'm a big ol' pussy cause I just couldn't finish it.
    If they were doing that to him for not giving rides for Cartel members or business associates, now that's just a stupid move on his part! If that's all they wanted from him suck it up and do it!:oops2:
     
    Woden likes this.
  15. EmptyVessel

    EmptyVessel Drawing Blood

    396
    672
    Feb 3, 2017
    Male
    Midwest
    Getting five stars in Mexico is murder!
     
    Got2gunsupidgaf likes this.
  16. Squid Jones

    Squid Jones El Guapo VIP

    11,541
    28,387
    Feb 2, 2017
    Male
    A glass house
    That guy's pretty tough though. He reacted to having his feet and legs cut off in a pretty manly way. No crying or whimpering or being a bitch. I've gotta hand it to him. This Bud's for you Eduardo!
     
  17. BlackRosePrincess3

    BlackRosePrincess3 Drawing Blood

    121
    40
    Apr 26, 2017
    Female
    United States

    Damn I just want to know how they keep their shoes free of blood I can't even go a day without getting grass stains on my new shoes fuck..
     
    Zeus likes this.
  18. Jbecker

    Jbecker Drawing Blood

    265
    209
    Nov 24, 2016
    Yeah, Eduardo was tough as nails. I'd be screaming like a bitch if that was me. Fuck that. I don't care how much money I could make in drug trafficking, I want nothing to do with. I'd rather struggle with minimum wage than risk a death like this.
     
  19. Quorthon

    Quorthon New Member

    9
    8
    Apr 29, 2017
    Male
    U.S.A
    damn thats a brutal vid he's a fucking champ took it no problem
     
  20. bronson

    bronson Deathling

    29
    30
    Feb 3, 2017
    Male
    california
    it fucked me up that he still moves around the 3:55 mark.
     
    Crystal Rios likes this.
Loading...

Share This Page