Bye Bye Legs

Discussion in 'Videos' started by Kanalla666, Nov 8, 2018.

Random Thread
  1. Kanalla666

    Kanalla666 Death Addict

    3,225
    5,161
    Jan 26, 2018
    Male
    España
    -
     

    Attached Files:

    MilkyMutant, BettyM, Kblock and 5 others like this.
  2. Thecooler

    Thecooler Death Head

    519
    279
    Nov 1, 2018
    Male
    Pennsylvania
    He's a few inches shorter than the last time I saw him
     
  3. avieralin

    avieralin Deathling

    42
    10
    Apr 17, 2018
    Watching Gore
    Vaslui
    hahaha nice
     
    Insane Irish likes this.
  4. 13th Hour

    13th Hour Death Addict

    1,628
    2,164
    May 6, 2018
    United Kingdom
    Somebody get this guy a hearty meal!
     
    Insane Irish likes this.
  5. Spunkmeister

    Spunkmeister Death Addict

    4,157
    2,392
    Dec 21, 2017
    Male
    IT
    Nebraska
    He can roll around in chair now.
     
    Insane Irish likes this.
  6. Mr Flotsam

    Mr Flotsam Death Addict

    1,574
    939
    Sep 13, 2018
    Male
    Incarcerated
    ADX Florence
    Quick, get the bucket of water and the sponge; he'll be right as rain in a couple of minutes.
     
    Insane Irish likes this.
  7. Psycho1in100

    Psycho1in100 Drawing Blood

    152
    173
    Jul 20, 2018
    I sell stuff for a large company
    Uk
    If he don't move his head soon he could have a bigger problem
     
    Insane Irish and Mysterymumma like this.
  8. Purchased

    Purchased Deathling

    66
    44
    Oct 20, 2018
    Male
    England
    " hey hey how's my legs?" (moves his leg) " yeah not bad just sont look down"

    he looks so calm.

    sleep it off son you'll be alright
     
  9. Mrs.RantyMcRantrant

    Mrs.RantyMcRantrant Death Addict

    2,959
    2,856
    Aug 18, 2018
    Female
    Earthling
    Georgia
  10. JON HOLMES

    JON HOLMES Drawing Blood

    419
    126
    Jun 25, 2018
    Male
    U.S.A. AMERICA!!!!!!
    Forest I can’t feel my legs,......
    you ain’t got no legs LT. dan
     
  11. Mysterymumma

    Mysterymumma Death Addict

    5,139
    3,460
    Apr 9, 2018
    Female
    Funeral arranger/nurse
    Uk
    Lmfao
     
  12. Insane Irish

    Insane Irish Death Addict

    5,916
    4,983
    Aug 19, 2018
    Male
    Roofer/floorer
    Boston, Massachusetts
    No more biting them shitty, crusty toenails for this one.
     
  13. Kblock

    Kblock Banned

    108
    45
    Oct 29, 2018
    Female
    Buffalo ny
    Y is it crazy shit like this happens in different country's?? I guess people here in the US just aren't that stupid?? Idk you just never see people cut in half by trains is here or vicous murders lol!!! Does anybody else not wonder the same thing???
     
    Insane Irish likes this.
  14. Mrs.RantyMcRantrant

    Mrs.RantyMcRantrant Death Addict

    2,959
    2,856
    Aug 18, 2018
    Female
    Earthling
    Georgia
    That's awesome, hahahah. PicsArt_11-14-08.57.31.jpg
     
Loading...
Similar Threads - Bye Bye Legs
  1. Kanalla666
    Replies:
    0
    Views:
    28
  2. Kanalla666
    Replies:
    13
    Views:
    1,833
  3. Giorgio32
    Replies:
    2
    Views:
    422
  4. Giorgio32
    Replies:
    10
    Views:
    1,148
  5. 13th Hour
    Replies:
    6
    Views:
    504

Share This Page